YÖNETİCİLER, EGLAD'LA LİDERLİK YOLUNDA.

235,83$ Yenigün (İzmir) İzmir 4454511 17.06.2015
Günlük Tarafsız 48490876 4410888 78,61
6 Yerel 9500 17.06.2015
EGİAD HABERLERİ EGE GENÇ İŞADAMLARI DERNEĞİ,SEDA KAYA
Yöneticiler, EGlAD'la liderlik yolunda... Şirketlerin genç yönetim kadrolannın, yeni fikir ve projeler üretebilecek "lider" özellikli yöneticilerin donanımlannın artırılması amacından yola çıkan EGİAD Liderlik Akademisi 13. Demem Projesi olarak bir kez daha iş dünyasıyla buluştu. Şirketlerin yeni nesil yöneticilerinin uygulayabilecekleri stratejiler, krizlerle başa çıkabilme becerisi, insan yönetimi ve işletmenin kurumsallaşması konulannda daha donanımlı olabilmeleri için başlatılan proje sayesinde, yeni nesil bilinçli yönetici ve genç lider anlayışı bir kez daha gündeme getirildi. EGİAD, Liderlik Akademisi kapsamında izmir'in en köklü ve başarılı aile şirketlerinden biri olan Norm Cıvata örneğini ele aldı. Norm Civata Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Uysal'ın katılımıyla genç işadamlarına yönelik toplantı EGİAD Demek Merkezi'nde gerçekleşti. Açılış konuşmasını yapan EGİAD Başkanı Seda Kaya, yüzde 97'si aile şirketlerinden oluşan üye profilinin dikkate alınarak oluşturulan Liderlik Akademisi'nin genç yöneticiler için önemli derecede yol gösterici olduğunu vurgulayarak, "Üniversitelerin akademisyenlerinin ve konusunda başarılı profesyonellerin Yöneticiler için verdiği akademi programı genç liderlik kavramını da gündeme getirirken, şirketlerin ve aile işletmelerinin eğitimlerini tamamlamış ve iş hayatına atılmış yeni nesil üyelerinin iş hayatına ilişkin uygulamalı ve teorik bilgiler almasını da sağlamakta" dedi, Konuşmasına Norm Gvata'run r5V. 1973 yılında ki kuruluş hikâyesi ve ilerleyen yıllardaki kurumsallaşma sürecini aktararak başlayan Uysal, katılımcılarla yaşadığı deneyimleri paylaştı. Üniversitede okurken başladığı iş hayatı ve Standart Cıvata'run kurulum sürecini aktaran Fatih Uysal; Norm Gvata'nın 1995 yılında ilk ihracata başladığı dönemde üniversite yıllarında derslerde öğrendiği tanıtım taktiklerini pratikte uygulayarak müşteri ağını nasıl genişlettiğinedeğindi. Başarının kaliteli ürün ve kaliteli hizmet için müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktan geçtiğini belirten Uysal, "Norm' u Norm yapan, bir dünya markası olmasını sağlayan da yalnızca üretim değil, mühendislik, tasarım, Ar-Ge, kalite, pazarlama, lojistik, satış sonrası hizmet gibi başlıklardan oluşan bir değerler topluluğudur. Bütün bu çalışmalar bizi maliyet, zaman ve kalite konusunda sektörümüzde farklı kılmış ve öne çıkarmıştır" dedi. 1973 yılında Nedim Uysal tarafından kurulan NORM Grup'un bünyesinde, her biri kendi konusunda lider 9 imalat, 6 da lojistik ve pazarlama firması banndindiğini ifade eden Uysal, kurumsallaşma sürecini oluşturan en önemli üç faktörü; "Karşılıklı güven, ortak ve sağlam değerler, anlaşılır bir özgürlük olarak" sıraladı.